Forget it

Gud vad jag åker tillbaka till gamla tider i huvudet. Både igår och idag. Egentligen är jag samma person. Fast egentligen inte. Är inte sånt konstigt? Jag gillade känslan i mig förut. Mer än nu kanske. Äsch. Det var då, det. Blicka framåt. Men... Vem fan vill växa upp? 20 år nästa år - Nej tack!

Försöker tagga till träningen. Men jag är så himla seg just nu. På något sätt är jag ändå nöjd med det som jag gör på jobbet. Det är fridfullt och man får tid till att tänka igenom saker (som nu har varit forna dagar), eller bara vara tyst och pilla på saker. Det är ju skönt. Dock mindre skönt med att dagen börjar redan klockan sju. Fast nya tag nu som gäller, träning om någon timme!


It's a crime you let it happen to me
Out of mind, I love it, easy to please
Nevermind, forget it, just memories
On a page inside a spiral notebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0