I'm doing V

Hallå där. Skönt att inte behöva åka någonstans idag efter jobbet! Lixom bara ta det lugnt och inte behöva stressa. Kom på nu att jag ska bränna skivor. Absolut någon? Yes please. Radion funkar inte på våran station.

Har sett lite True blood och 90210. Ser bra ut på seriefronten för idag har ju Greys 2 timmarspremiär i USA också (lucky!) för mig blir det imorrn istället. Men det är sånt man får ta. Även kollat på New Moon trailern femtielva gånger. Så jävla gryym. Och Dakota Fanning är riktigt vacker där. Men såklart, inte om hon står bredvid Edward.

När jag är inne på nördigt Twilightsnack så försökte jag leta upp min absoluta favoritscen på youtube. Den enda med bra kvalite är den nedan. Jävla sexiga vampyrjävel.


"I'm breaking all the rules now anyway... Since I'm going to hell."


Kommentarer
Postat av: cleo

Jag längtar så jävla mycket Mindy!

2009-09-26 @ 15:57:08
URL: http://cleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0