PANGKAKOR

Hemma för länge sen. Just nu ska Melissa göra pangkakor, hon måste öva eftersom jag är bättre än henne påre. Men det kommer smaka finfint i magen. Ikväll är det träning också, sånt är kul!!

Det var väl bara det jag hade att säga just nu. Förutom att min dator suger då den blir varm på 1 sekund när man spelar Sims. Sen ibland stängs det av mitt i allt. Och idag hände det som hände mig förut också. Jag håller på att spara spelet men precis då slocknar datorn. Detta innebär att familjen kommer att försvinna ut i cyberspace och inte komma tillbaka. Så hejdå familjen med fyra barn och alla med Gossip Girl namn. Kan passa på att säga hejdå till familjen innan också med fyra barn fast med Top model namn. Sorgligt. What's next? Gilmore girls namn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0