True blood

Hallåååe. Såg avsnitt ett av True blood. Jag har kommit i underfund med att om en vampyrfilm eller serie ska vara bra och fungera krävs följande; Vampyren i fråga ska vara riktigt jävla sexig. Vampyrerna ska vara lite hemliga och ingen ska veta om dom. Vampyren är den som ska ta initiativ till den eviga och obrytbara kärleken. Annars är det ju faktiskt inget speciellt med dom. Vampyrerna alltså. Så, då var det färdigt. Därför vet jag inte vad jag tycker om serien, ska ge det ett avsnitt till i alla fall. För Edward Cullens skull.

Borde ju sova nu i alla fall. Upp runt 06:20 imorrn. En jävla tur att jag kan åka bil med pappa! Skulle ju komma dit med täcket annars. Fast lite stoked är jag. Känns fridfullt på något sätt.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0