Jag skulle aldrig...

En sak som jag tänkte på idag. Hur jag avskyr hur vissa klär sig och allt som hör till. Men vaddå? Dom kanske tycker det är så jävla snyggt, då är det väl klart att dom ska ha så. Men ändå är jag fast besluten med att tycka det är riktigt riktigt fel att ha så. Folk tycker väl att jag gör någon stor miss ibland, avskyr dom mig då?

I alla fall. Det är inte alltid personerna man inte tycker om, utan deras känsla för att klä sig och ha håret eller smink också för den delen. Så jag gör en "Jag skulle aldrig"-lista nu, som innehåller ytligt och icke.

Jag skulle ALDRIG;
1. Ha ett skärp precis under tuttarna på ett vanligt tight linne.
2. Ha leggings av nylon och ha ett "långt" linne till som man måste dra ner jämt för att inte visa härligheten.
3. Sminka mig med svart eyeliner runt hela ögonen.
4. Ha en vanlig bh till ett halternecklinne.
5. Ha på mig ett halternecklinne.
6. Känna mig bekväm med en vanlig bh under ett linne med brottarrygg (om det skulle synas).
7. Ha en bh med "genomskinliga" band, under vad som helst.
8. Ha en bh som syns på axelbandslösklänning/tubtopp.
9. Kunna ha jättetjockt lager av smink på huden.
10. Vilja ha stora örhängen på mig.
11. Betala för sprit på uteställen.
12. Vara otrogen.
13. Aldrig, aldrig vilja röka eller göra något liknande någonsin.
14. Kunna tycka det är fint med hudfärgade strumpbyxor.
15. Kunna respektera människor som saknar hyffs.

För att nämna några få! Så nu vet ni dom. Mycket bh-grejer va? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0