We're not living in America

Jasså. Jag hade fler läsare än bara Melissa och Cleo. Sorry!

Åh, på föräldramötet idag blev det prat om eventuell Amerikatt resa. Go there or be square, kanske man skulle kunna säga. Lät bättre i huvudet. Jag ska i alla fall dit. Helt jävla underbart. Funderar på utomlandsresa i vinter också. Skippa skitvädret och dra till något paradis. Åh åh åh. Mysigt att vara brun och fräsch när dom andra inte är det. Ha ha! Och kunna säga "Så steg jag av planet här hemma igen så var det fan askallt!!!".

Nu ska jag i alla fall duscha! Annars blir det för sent för lilla mig.


På Universal i Florida 2008, man hade faktiskt inte hunnit sola än!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0