Working class hero

Det är nu det sätter igång igen ni vet... Vart är Mindy? Hon skrev ju igår, men inte idag? Har hon gjort illa sig? Åkt utomlands? Fel på internet? VAD?

Nej. Faktum är att när det är vardag är jag lite disträ i huvudet då jag vaknar för tidigt om mornarna. Det är väl ingen ursäkt för på helger är jag ändå upptagen för att uppdatera er kära läsare. Skärpning!!! Idag har jag faktiskt gjort nyttiga saker så som storstädat rummet och lagat min trasiga byrålåda, samt omplacerat tv'n och mina skor. Sen var jag ju fan tvungen att få pusta ut lite. Forgive me? Bra. Då är vi vänner igen.

Hunnit spela Sims och kollat True blood, äntligen dök Skarsgård upp. Enda anledningen (nästan) till att jag började kolla på serien. Lite svenska meningar från honom också. Eller en i alla fall. Något med djurpark sa han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0