You can't be my boyfriend

Över. Slut. Bara sådär! Grymt av mig att inte missa ett enda avsnitt av hela Gilmore girls, alla sju säsonger ba. Visst kanske jag hade velat se något mer av Logan. Men skitsamma. Jag måste inse faktum. Så är det bara och så ska det vara. Sugigt!

Imorrn blir en lååång och tröttsam dag. Jobba från 7-16 och sen ska jag möta Cleo i staden. Vi ska inta SOUK gallerian för att se om något bra finns kvar i den galna rean. På kvällen blir det säkert bio med Melissa. Beck står på schemat. Och Beck älskar man ju! Dags att krypa till kojs med andra ord. Godnatt. Infogar en av mina favoritklipp med det käraste paret.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vart jobbar du mindy?

2009-09-07 @ 14:16:40
Postat av: LEjla

NI är ju as söta, jag tänkte att ni inte va sminkade för att det var barn som publik hahahah :P med det handlade bara om ork alltså :D

2009-09-07 @ 17:15:18
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0