Zala.

Redo! Kör på helt svart idag. Men det gör jag nästan annars också. Svart fas i mitt liv. Rent färgmässigt alltså. Så jäävla hett med helsvart. Vaddå tråkigt? Snyggt! Fast idag blir det lite nitarmband och skinn-allt-möjligt. Bara för att. Har förresten grått nagellack på mig nu. Det är också fint.

Taggar till inför Lisbeth alltså. Eller jag menar ju, Flickan som lekte med elden. Fan vad roligt!!!! Och igen; fan vad roligt! Har bestämt placering av tatueringen också nu. Tuff jag.

Vet inte vart jag tar vägen senare. Men vi hörs ju imorrn om inte annat.

Ps, klippet laddas upp på fejjan nu! Ni som vill höra Karolina och Melissa sjunga...


Varför tycker jag hon är snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0