Igår åkte jag tillbaka i tiden

Eh okej, vet nästan inte vad som hände igår. Var ju nostalgisk härom dagen och ville tillbaks till högstadiet. Igår fick jag näästan uppleva det igen. Så nu är jag väl mer nöjd att man inte är där nåt mer. Vissa är puckade, vissa är på, vissa är bara konstiga (?) och vissa vet bara ingenting. Fast kul kunde det bli ändå så jag är nöjd. Man var ju nöjd i 9:an också när hela livet var sådär. Mycket gamla bekantskaper i alla fall där på högstadiediscot aka Olearys. Nu har jag i alla fall varit där så nu behöver inte folk se så chockade ut längre! Jag var nog den mest chockade dock när jag märkte att det kunde vara trevligt där också. Fördomar, fördomar...

Ja! Hur som helst! Åkte tillbaka i tiden igår alltså. Riktigt spännande!
Sååå igår såg jag ut såhär (haha):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0