London pt 4, random shopping

Nuuu så. Nu har jag poserat färdigt så här kommer resten av min shopping. Modebloggarn som man är. Ha överseende med att jag inte orkat ta på mig riktiga byxor. Sen var det inte bästa bild-dagen så fick bli lite mindre seriösa bilder denna gång. Men tur att man är snygg i alla fall! Sen vet jag inte heller vad som hänt med ljuset på vissa bilder. Haha, jag är seriösare med detta än vad det kan tyckas som! Promise...
Gillar nästan bara linnen som är lösa och "djupare" under armarna.
Den djupaste av dom kostade tyyp noll kronor, KAP!
(Tigrar på tröjan, tänkte jag, och drog fram mitt inre kattdjur)
Är lite galen i knitwear just nu så fick bli dessa två eftersom Sveriges suger.


Nog dom skönaste skorna!!

Massa, massa, massa vanliga trosor. Fina trosor köper jag på VS i USA ;)

Föll för denna underbara jacka (ja okej, mycket finare irl) och handledsvärmare.
Bortsett från skorna det dyraste jag köpte, men värt varenda öre, perfekt till hösten.

Kommentarer
Postat av: Lejla

naaaaajs! :D

2010-08-22 @ 21:16:18
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0