Ego

BAH, jag protesterar härmed mot säsongsavslutningar på serier! Man behöver verkligen aldrig till mars på sig att vila ut sig efter en säsong. Oavsett när breaken togs. Nu när Greys blivit bättre på korta lov får väl min energi ligga där just nu. Jag är ledsen Chuck. (Fast nu fick jag den strålande idén att titta om på alla säsonger! Vore roligt.)

Jag har misslyckats med att städa rummet idag. I panik gick jag upp nyss och lokaliserade all tvätt i röran. Nu kommer jag i alla fall ha trosor och strumpor att ha på mig. Det är viktigast! Resten spelar lixom ingen roll Känns som att jag ska lämna datorn åt sitt öde och kanske gå upp och titta på Cold case innan jag somnar.

Bara så ingen tror att jag har varit helt värdelös idag så har jag faktiskt gått på promenader med min vovve två gånger idag! Det är allra mysigast på kvällen.

Ps, du är ett stort ego-bajs och du vet vem du är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0