Helgen är finally over

Måste nämna att jag faktiskt fick svar på min trummisfundering! Beror alltså vad för -hänt man är och vilken sida man har hi haten, alla har alltså inte korsade armar. Så nu vet vi det, har fått lära mig mycket den här helgen, inte bara om cheerleadingens maxtak. Kanske därför jag är smått slut i hjärnan & kroppen, fick ju därför bli några kneedrops på träningen. Dags för sängen strax det känner ju jag det. 

HAR DU.. 
Folköl i kylen
- No
Något husdjur - 3 st compadres här hemma
Någon favoriträtt - Ja, massor. Thai och grekiskt anytime!
Någon flick/pojkvän - Ja
Puder på dig - Inte ens när jag sminkar mig
Några framtidsplaner - Halvt
En levande tro - På något ja
Någon sjukdom - Hope not
Körkort - NEJ
Några kärleksproblem - Jag vet inte jag
En homosexuell kompis - Jo man börjar ju undra, ha ha
Någon favoritlåt - Just nu: Daisychains - Youth group
Duschat idag - Näe!
Någon kompis som snarkar - Hej, den du hör om nätterna är min kompis Cleo
Någon kompis som spelar i ett band - Du. Det vet jag inte...
Några MVG - Haha, ja?
Någon som förstår dig - Mig själv ofc
Någon "tuff" kompis som kan försvara dig - Säger bara; det är JAG som bring the guns & the brain
Något beroende - Stämmer
Fikat idag - Tyyp
Något favoritmärke - Victoria's secret typ?
Nagellack - Det som finns kvar är grått
Någon kompis som bor i ett annat land? - Jovisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0