"Jag älskar ju dig"

Nu är det sent och jag ska upp klockan tidigt för att möta min käraste i stan. Såg nyss Adam & Eva (vuxna-versionen). Man blir ju lite deprimerad. Här kommer mina tankar om det...

- Kärlek är ett konstigt fenomen som oftast bara slutar med att livet faller ihop.
- Killar bara ljuger och sviker tjejer så ofta dom kan.
- Killar fattar inte vad som är bra för dom förrän dom förstört det.
- Tjejer faller för killar oavsett vad för skit dom gör eller har gjort.
- Om man har släppt in någon i hjärtat en längre tid så går det inte att släppa dom.
- Man kan inte lita på någon. Även om man tror att det är på ett sätt har man ingen aning om vad som händer bakom ens rygg.
- Om jag ska gifta mig, ska det bara ske en gång och helst föralltid.

Ain't that a bitch?

Och en grej till. Alla otrogna miffon; är det fucking värt det eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0