Mysdag

Idag så låg jag kvar och gottade mig så länge jag kunde också. Tills mamma ropade ner mig och jag fick simma i snön på baksidan för att ta fram kattburen i förrådet då våran kisse skulle vaccineras idag. Efter spelade jag bara spel efter spel och hade tänkt chilla hemma. Det fick jag tydligen inte bestämma själv så Melissa släpade med mig på hennes träning. 

Drog en 25-minuters efteråt så det var ju jävligt passande. Jag, Mindy Rostedt, ska ju faktiskt ut imorrn! Kan ju knappt komma på senast det hände. Jo okej, juldagen. Men den borde knappt räknas. Fira Cleo imorrn är i alla fall den stora grejen! Blir nog riktigt kul. Gäller att komma in bara så håll tummarna, jävla höga åldrar överallt. Annars har jag lärt mig knep från Paradise hotel. Kolla, hur nödvändigt som helst att kolla på den serien ju!

Snart ska jag äta glass och titta på American Idol med mammi och Melli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0