Outwalk

Hej. Gårdagens utgång var väl helt okej. Kanske om man dansade mer nästa gång så skulle man väl inte störa sig lika mycket. Grodan hade ungefär allt som jag ogillar; fjortisar, trashiga människor (alltså fjortisar) och högljudda människor som tror för mycket om sig. Ja, igår då. Annars var det ju helt okej, vissa hade till och med sex/strippshow utan att ta av sig kläder framför oss. Har dom sett för mycket Paradise hotel kanske? Ja. Speciellt hon som gnuggade sig mot en kille och såg sedan en annan och gick dit och började hångla, vart hennes kväll slutade kan man väl bara gissa men en vakt fick eskortera henne ut till slut. Cleo hade i alla fall roligt och det var huvudsaken, avslutade även kvällen med lite Max, en av mina pojkvänner...

Kom i säng vid fem och vaknade runt halv två av min klocka. Tänkte att heela dagen behöver man inte sova bort. Nämnde jag förresten att man aldrig borde gå ut i 20 minus? Våra tår höll på att dö. Ska aldrig ens gå ut på vintern, man kan ändå inte vara lika snygg då och då är det ju lixom ingen mening. Om jag ska nånstans är det ollan med mina vinterpjux. Punkto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0