Seriesvårigheter

Jag har förresten lite random saker att dela med mig av! Igår tittade jag lite på Xena (ni vet, krigarprinsessan?) och när jag var yngre ääälskade jag Xena. Låtsades ibland att jag var henne, men det är vi tysta om. Hur som helst, jag märkte att det verkligen var jättedåligt. Blev besviken på mitt yngre jag som inte kunde tycka om någon bättre serie. Eller ja, den måste ju ha varit bra för sin tid?! För om jag skulle titta på Sabrina tonårshäxan skulle jag nog bara skratta åt allt oxå och den serien följde jag slaviskt till slutet, och den suger ju såhär miljoner år efter...

OCH! Bara jag som inte tycker att How I met your mother är kul när man bestämmer att man ska se det? Det är ju alltid störtkul när man råkar fastna på det. Men om det är planerat not so much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0