Skorna bestämmer

Gud. Kunde verkligen inte somna igår. Men det var ju egentligen ingen stress förutom att mamma ringde vid ett nu på dagen och förklarade att hon blir "försenad" så jag fick ta vovven. Fast det var väldigt skönt väder och jag hade honom lös, så jag slapp ett dragandes och vi blev på bra humör båda två.

Ska snart bestämma vad som ska ha pås (haha, söker patent på den meningen!) ikväll. Det jobbiga är att jag inte har någon aning alls om hur jag vill se ut. Men som jag alltid säger; skorna först sen får kläderna gå efter det. Allt skulle vara så mycket enklare om det var sommar, eller om det inte fallit ner flera ton snö under dagarna.

Vill till USA nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0