Spontankalas med Snabba cash

Spontankalas var jävligt trevligt! Fullt med folk på Vappe, so what else is new? Nojade över borttappade Vappe-kort typ 3 gånger. Ni som inte vet så får man pröjsa 750 spänn om fallet nu skulle vara så. Eh, om jag ville äta en dyr middag skulle jag gå till Grand eller 50 gånger till Max.

Snabba cash var väl helt okej, men jag är inte blown away. Tyckte, precis som alla andra, att Mrado var riktigt tung! Men näst bäst tyckte jag om JW's bratpolare. Så jävla roliga alltså. "Lasse från Gnesta", jo jag tackar ja.

Nu är klockan över midnatt så Cleo är ju faktiskt 18 år från och med nu. Grattis fina du. <3 


Kommentarer
Postat av: cleo

<3 :)

2010-01-26 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0