The hills, bitte!

Idag var fan en rolig dag, gjorde till och med lite fångningar med Stamatia! Spänsten kanske inte var där man lämnade den men nästan faktiskt, på söndag är den ju i alla fall det! Woop woop.

Jag har inte fått mitt nya busskort än. Skandal! Har fått gå till tåget och planka fram och tillbaka till Älvsjö. Känner mig som en dålig människa. Sega SL. Beräknar att få kortet kanske imorrn eller morgonen efter det, jag lääängtar jag. Men motion är ju inte helt fel.

Snart kommer jag fan dö av att inte ha klippt mig eller gjort något alls med håret. Så jävla tråkigt. Men jag ska hålla mig och jag ska skaffa min grymma frisyr efter tävlingssäsongen. Längtar tills dess...

Psst! Bara jag som är lite bitter för att det enda man typ kan ha på sig utan att frysa ihjäl benen är mjukisar med leggings under!? Fula vinterskor och fula jävla vinterkläder. Lejla, nu tänker du fan på mitt the Hills erbjudande så har jag nån att åka med!!


Kommentarer
Postat av: LEjla

Haha söto! :D du hörde ju vad melissa sa, vi har TRÄNINGAR =(=P Skojja inte huuuur skönt det vore att ta sig härifrån JA!

2010-01-04 @ 20:58:19
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0