Uno dos tres

Träning avklarad. Drog en promis dit också. Jävligt kallt om mina mysiga kinder. Om det finns någon muskel i foten som man kan sträcka så har jag typ sträckt den sedan jag tog av mig skon på Älvsjömässan. Inte så lätt att ta av sig skorna varje gång.

Aptråkigt att det inte är träning imorrn också. Skulle gärna vilja ha saker att göra nu när jag flyger solo genom livet. Eller ja, fram tills tävlingarna sätter igång i alla fall. Fixar ni det? Schysst. I helgen är det i alla fall domarutbildning, börjar bli lite nervös nu, tydligen är det lättare att faila än tvärtom. Heja Mindys pluggteknik!

Ikväll ska jag i alla fall mysa med rolig tv, alltså kanal fünf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0