Vampires nest

Goddag! Nu ska jag berätta lite om min dröm, som nu i efterhand var jävligt konstig.

Jag skulle börja i en ny klass. Och inte vilken klass som helst utan estet sång! Det var inte gymnasiet heller för jag började med gamla gamlaa vänner som också har tagit studenten redan. En av dom gamla vännerna var också en gammal flamma som helt plötsligt bestämde sig för att faktiskt öppna upp sig för mig, några år försent och vi blev typ bästa vänner. Jag fick ångest på uppropsdagen när det var någon sånguppgift, bara för att jag sög. Jag gick kvar där för det var så roliga människor och sen var det klassresa. Till Las Vegas, som ändå bara var typ Malmö (om jag kände igen mig rätt). Där blev det flippat och jag kommer ihåg att jag badade skumbad helt näck i "allrummet". Folk hoppade i med mig osv och hela Malmö bara tittade, men det var ändå inte ovanligt för vi var i Las Vegas. Jag lämnade aldrig min packning på hotellrummet och sprang runt med den i Las Vegas/Malmö för det var mycket springa runt, det var en jobbig packning också eftersom jag hade alla möjliga grejer som inte fick plats i väskan. Vi möttes alltid på någon jävla scen för det var dit man kom när man sprang. Någon dag så försvann två stycken. När vi hittade dom låg dom döda (fast dom bara sov) för att dom hade råkat hamna i "The vampires nest". Jag frågade om dom hade blivit bitna för att annars är det ju lugnt. Då sa den ena nej och den andra sa "Nej, bara på fingret men där är det bara ben" och visade sina jävligt beniga fingrar. Efter händelsen började dom två måla konstiga tavlor runt på hotellet på hur vampyrerna såg ut och dom blev aldrig sig själva...

Sååå. Vad tror vi att det här betyder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0