EM valörer

Jag är hemma. Jag är lycklig. Jag är trött. Helgen har varit alldeles underbar och jag älskar älskade laget så himla mycket. Satt och tittade på tävlingen efter vi kört och tårar började rulla ner för mina kinder. Jag kände mig otroligt lyckligt lottad som har laget, ett lag som kan prestera, ett lag man kan lita på, ett lag som bara är bäst. Min kärleksförklaring kan pågå i dagar så jag sätter punkt där. Känns som konkurrensen var som hårdast detta år, vårat år 2010, och vi tog ett brons och silver till Fabest. Vi är riktigt lyckliga och firade hela året med våran kryssning hem.

Och vad upp med vädret? Föööör varmt. Tropisk värme i Finland så man har varit alldeles klibbig konstant, så kommer vi hem och det är lika kvavt och tropiskt här kl 11 på morgonen. Jag dör. Man ska ju inte klaga, men undrar vad som hänt. Nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0