Hoppas på att bli tröttare

Känns bra att jag inte gjort något speciellt idag. Men jag har dock börjar gilla Cougar town ännu mer och langade True blood-marathonet idag istället. Kommer ju knappast ha tid dagen innan Suomi.

Kroppen är inte med, men ringen & våran kärlek är alltid det. That's why alla vill kötta. Imorrn är det genrep 19:30 i Svb, 20:- och en plats är din. Pratar med allas Peter just nu också så jag vill ju bara ännu mer ha EM just nu. Trevligt att få träffa honom igen om "bara" 1½ månad. Vill jag plugga/jobba? Nää tack, jag är nog hellre cheerleader på heltid istället och fattig på både kunskap och pengar. Lätt värt!

Har käkat 50 g Alvedon och banan i hopp om att bli trött. Imorrn är det back to work & reality igen, wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0