-

Det här blir lite i punktform.

- Istället för 90% blev det ungefär 10% på träningen idag, orkar inte vara halvsjuk nåt mer så tog det heeellugnt idag. Men helt sjukt tagg på en fullt ös medvetslös (ja, kanske bokstavligt talat) tills på fredag.

- Det var skönt att ligga i solen idag och inte tänka på något alls och slappa, som mamma så fint uttryckte det.

- Jag fattar inte varför jag har fått dålig hy helt plötsligt. Helt sjukt fult och bara irriterande. Jag brukar inte behöva få ha det såhär så varför nu? Helt i onödan säger jag!

- Skulle gå igenom vilka skor jag ska köpa från Nelly efter löning. Visade sig att det var runt 5 par. Får nog omprioritera mina val lite nu. Fast dock är dom ju billiga och skor behöver man ju för annars går man ju barforta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0