Dagen före sista dagen

Jag är faktiskt rätt insatt i årets Fotbolls VM även fast Sverige inte är med. Lyckades ju bli väldigt insatt senast Sverige var med i någon fotbollstävling, jag tror nästan det kan ha varit EM 2008. Jag köpte till och med en Ljungberg-tröja. Tänkte att även om han inte är med något mer eller även om Sverige aldrig är med igen (för dom blir ju sämre & sämre) så är ju i alla fall Mr Ljungis jävligt fett snygg så det är ju alltid något att stötta när det andra failar. Han kommer alltid se guld ut liksom.

Alltså myysig dag jag har haft idag med alla nära & kära. Tror minsann jag avslutar kvällen med att åka med min käraste hem till honom. Imorrn är sista dagen jag är ledig, då ska jag göra väldigt mycket av ingenting och det ses fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0