Dear Victoria, stop stealing my money

Mindre duktig är jag ju idag när jag beställde hem en miljon saker från Victoria's secret. Jahapp. Där var dom pengarna och den utlandsresan. Men snygg under kläderna kommer jag ju vara i alla fall.

Nu har ju jag semester, hur trevligt som helst känner jag lite spontant. Men skulle vilja ha pengar också. Går ju inte riktigt runt när man tänker efter. Nåväl. Jag klarar mig, det gör jag ju verkligen. Nu ska jag och Melissa titta på dans medans mamma gör tacos. Myyyysigt vi har det.

Ps, om jag blir tjock så är det inte för allt skräp jag äter (för det existerar inte så mycket längre) utan alla stora chailattes jag köper på vägen hem från jobbet jämt, speciellt nu i mina förkylningstider.



Såhär kommer jag se ut om en månad i alla fall, själv då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0