Dress and hair

Idag vaknade jag upp till Lotta på bråkmakargatan. Bästa tjejen är hon!

Annars har jag bara glidit runt på cykel, ätit massor och varit lite insatt i VM. Det är roligt det. Och igår hade jag på mig en klänning som jag helt random tyckte var jättefin förut när jag fann den och den är egentligen inte min stil. Och vad långt hår jag har fått också, dags att klippa bort det efter EM. Eller ska jag verkligen det? Har ju bara sett dåliga bilder på mig med kort hår på senaste så är lite tveksam, help me out.

 


Kommentarer
Postat av: lejla

alltså kan du sluta vara så jävla vacker! inte bara jobbigt för dig liksom ;D

2010-06-26 @ 23:38:24
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0