EM around the corner

Alltså sommarresan med mina chicas är ännu inte bokad, men dock så helt jävla planerad den kan bli. Kan det inte bara få gå vägen? Bästa resan i sånt fall. Lovely. Vågar inte säga för mycket än men vi har haft resemöte här hemma hela kvällen.

Nyss så släppte nog nästan allt slem bak i halsen på mig. En stor klump föll ner i strupen på mig. Javisst, trevligt med extra info i bloggar tycker jag. Är alltid mer sjuk under tillfriskning, när allt lämnar systemet, än under själva förkylningen. Tycker inte om att träna halvdant som man får göra lite numera. Men imorrn ska jag allt se om det går att köra minst 90%. Kött var det ju va? Jag är tagg. EM är ju bara runt hörnet med älskade laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0