En lång stång

Gud vad fint bröllopet var (ja fortfarande). Och hur underbar är inte Daniel? Nog för att han är lagom schtek men han var ju himla fin med sina tårar under hela bröllopet och vilket tal sedan! Älskar att dom där två är typ helt sjukt kära.

Hur som helst. Igår var tanken på en liten utgång med chicas. Det blev inte riktigt så utan det blev lite strosande runt och till slut gick jag och Cleo till Soft kök & bar. I know riiight? Blev en trevlig kväll trots det. Bra musik att chilla till dessutom. Har ju hamnat i nån sorts period när jag lyssnar på partymusik eller hur man kan kalla det. Dom flesta har ju blivit så himla sköna så varför inte... Dessutom blivit dålig på att ta bilder på alla saker jag gör. Sorry. Till och med idag när jag åkte ut till Torös fina natur och chillade vid havet och tittade på surfare. Inte okej. Då får ni njuta av favoritlåten just nu istället. Hur glad blev man inte så fort den här kom när man var "ute" igår?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0