Insändare

Alltså jag tänkte på en sak när jag åkte hem från jobbet igår. Alla dessa insändare till tex Metro som jag läser dagligen på lunchen. Hur roliga är inte alla svenskar egentlligen? Låt mig ge några exempel.

När Anna Bergendahl inte gick vidare kom det en insändare som sade lite ungefär "Istället för att slösa pengar på Victorias bröllop borde vi kanske lägga mer pengar på melodifestivalen så att vi nån gång kan skicka ett vinnande bidrag och skippa alla dessa floppar". Lixom, alla pengar i världen skulle ju inte ändra det faktum att det är svenska folket som alltid röstar fram fel. Tycker ni förresten inte att vinnaren i Eurovision var liite Salem-aktig. Just saying...

En annan säger "Nu är det fotbolls VM men Sverige har inte kvalat så det känns ju inte ens lönt att titta. Varför inte bara lägga ner hela skiten?". Javisst lägger dom ner fotbolls-VM för att pytte Sverige inte kvalade.

"Allas bröllop är lika viktiga som Victorias och Daniels, sänd allas bröllop på tv!!". Haha, verkligen att man inte skulle ha tid till något annat på tvkanalerna om man ska sända varenda bröllop som ägt rum. Orka vara avis på Sveriges kronprinsessas bröllop sänds på tv. Det är väl självklart?


Kommentarer
Postat av: mama

Men Mindy. Förakta inte Sveriges storhet i världen. Vem minns inte Björn Borg och Stenmark. Jag gör det, men jag är ju över 50 år.

2010-06-13 @ 11:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0