Känns som 100 år har gått

Jag lever! Men det är det enda jag har att säga. Fast under dessa dagar har jag jobbat och fått sluta tidigare två dagar i rad. Det var skönt men lär ju inte hända igen förrän på ett år nu. Jag har avverkat mina sluta-tidigare-moments för ett tag framöver. I tisdags slutade jag till och med så himla tidigt att jag hann med mitt första dopp för i år. Helt sjukt mysigt det var, fick ju leva lite sommarliv!

Tränar massor också. Ska bli himla mysigt att åka till älskade Finland med bästa tjejerna i världen. Nej, men Sverige i alla fall. But who knows 2011? Haha. Skämt åsido. Har fått lite skor och min Edward-tröja hemskickat. Känns som jag har massa nytt att visa, men det kommer.

Ska sova typ nu för imorrn ska jag äta & gosa med Lejla efter jobbet och efter det träffa Edward lite snabbt. Huuur grym dag?


(Här tänkte jag lägga upp den grymma Harry Potter trailer. Men gick inte att bädda in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0