Keep on going

Back to reality efter en helg i Uppsala. Myste runt på hotell med fina tjejer så jag är nöjd. Hotell är så himla grymt så att ligga och titta på en film som går på tv är väärsta lyxen helt plötsligt. Mysigt också dessutom. Hela helgen (med himla bra prestationer och resultat) avslutades, lite snabbt för min del, på Friday's. Begav mig sedan till käraste för att sova i rimlig tid. Anvarsfull är vad man är. Typ knappt värt det...

Till råga på allt är man förkyld också. Kul att vara det. Livet är inte ofta värt att leva när jag är förkyld, så ni vet. Back to reality i alla fall, back till att kötta när man går upp tidigt, back till att kötta EM-program, back till att kötta för att sova tidigt. Kött kött kött. Ska man bli vegetarian? Aa. Fast efter EM. Har ju fan semester snart.

Stack för övrigt till Lollos mottagning idag efter jobbet. Hon har ju tagit studenten! Massa gott att äta & dricka. Lollo var trött.

Jaja, här kommer en bild från helgen och en på bästa tjejen i Idre (?) knappt ett år. Ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0