Klaga inte

Jag klagar och får ångest över att jag jobbar tidiga mornar och långa dagar. Även om jag inte har värsta jobbet så har jag i alla fall ett och det ger mig möjlighet att resa och köpa mina 5 par skor som jag vill ha, till exempel. Varför klaga när många sitter utan?

Jag klagar över att ha lite tid till att umgås med alla jag vill umgås med. Hallå? Jag ska vara sjukt lycklig över alla fina människor som finns att umgås med. Säkert hur många som helst som är ensamma, men inte jag. Jag har en underbar man som älskar mig och mina närmsta chicas som förgyller dagarna.

Det händer att jag klagar över att jag har ont i mina fotleder när jag tränar. So what? Jag går i Sveriges bästa lag och älskar det som jag och älskade laget åstadkommer varje träning tillsammans. Inget ger mig lika mycket lycka.

Ibland klagar jag över att ha fått för lite sömn. Vissa har inte en säng och en kudde att vila huvudet mot varje kväll. Fett tacksam är jag för min sköna säng numera.



Såååå att. Man ska inte klaga. Bara när man är på jättedåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0