... So take of all your clothes

Alltså kul att jag gick upp tidigt igår morse för att bli lite sömnig till kvällen. Jo, det blev jag men inte fan somnade jag för det. Och när jag väl är på gång med att inte kunna somna blir jag ju bara überstressad och räknar minuterna som flyger förbi och hur mycket jag faktiskt får sova. Dessutom var det ju träning dagen efter (alltså idag) och då tänker jag bara att jag inte kommer orka nåt och bara dö mitt i allt jag gör. Tur nog så gjorde jag ju inte det och jag har väl överdrivit lite känner jag i efterhand. Men igår natt mådde jag fan inte bra, skulle kunna die av ångest!

Jobbet är varmt som fan och mycket människor. Shit, skaffa ett liv lixom! Nåväl... Imorrn blir en bra dag, jag ska kickass på såväl jobb som träning. Nu ska allt få på fa-an! Säger jag nu men imorrn när klockan ringer lär jag ju bara slänga iväg mobilen och hata livet. Hö hö.

Nu ska jag duscha av mig, välbehövligt. Sedan lägga mig i sängen müsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0