Dåså........

Hallå, kul taggäng jag hamnade med. Ett gäng sömnnördar. Ja, Melissa är ju dock vaken men i duschen. Så här har jag diskat undan all taggmat i form av pasta sallad med massa gott och sitter själv just nu. Tänker på morgondagen. Tänker hur i helvete ska man kunna somna? Tänker att om ett dygn så sitter jag och har tävlat klart DM. Hur kommer jag må då? Jag säger som Jon, att jag har en jävligt bra känsla. Men än vet jag inte vad det betyder. Så jag längtar tills jag vet. Åh vad jag längtar.

Helt stört. Pirrar i magen när jag tänker på det, hihihaho. Det bästa av allt är att det är tåg till Kista (väl?). Älskar man inte tågen? Jo


Älskade laget. Det är fa-an på tiden nu.



Vi hörs nog inte förrän imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0