Gold

Jag är en trött, besviken och jävligt lycklig tjej med en och en halv svullen fotknöl. Två DM-guld har jag runt min hals, ena kändes bara lite som en bonus så väldigt jävla kul. Sen även MVP till örnarna, behövde ju inte ta med oss vandringspokalen om det nu var vi som skulle få den igen. Skämt alltså. Jag är så stolt över alla prestationer (ja, kanske inte värsta över min egna) men kärleken vi bär med oss i Eagles tog oss exakt dit vi ville idag. Jag tvivlar inte på att vi når stjärnorna med våran ring. Kärleken är ju då som en ring för den tar aldrig slut. The circle of love kommer ta oss hela vägen hela året. Känn det.

Så. Dags för sängen nu känns det som. Imorrn är jag en nöjd åskådare och ska bara sitta och heja på min fina Lejla (som min fina syster tränar då, såklart).

Ser lite galen ut på bilden men man blir väl lite det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0