Make her yours forever

Igår efter träningen begav jag mig hem till min käraste där jag på en gång åt lite havrefras och lade mig i sängen. Där såg vi 500 days of Summer. Jag tyckte den var mysig men samtidigt lite deppig och konstig. Allt i ett. Imorse när jag vaknade (efter exakt 10 timmars sömn, för min kurerings skull) så gick jag upp och åt frulle. Sedan gjorde jag något jag inte gjort sen jag gick i nian typ. Sov på dagen. Det var huuuur mysigt som helst.

På hemvägen stannade jag lite för bio med Cleo. Fick bli Remember me, och eftersom ingen annan känner lika starkt för Edward (Pattinson) i våran krets var jag glad att det bara var vi. Han var het även som mänsklig måste jag säga, vet fan inte vad det är som gör det heller. Störande men sant och vilken klädstil sedan! Om jag var kille skulle jag döda för hans hår. Filmen var ju givetvis också fin, fick mig att tänka på livet.

Hoppas jag somnar tidigt idag för imorrn är det talang och jag behöver mina 10 timmar.

Ps, min andra dag helt utan läsk HAJJA DEN!


Kommentarer
Postat av: Lejla

sova på dagen is the shit :P:D

2010-03-16 @ 17:03:10
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0