Smile

Sov fett länge. Blir ju så varmt i rummet med morgonsolen så vaknade jag klockan 10 av någon anledning och kunde inte somna om. Öppnade mitt fönster och lyssnade när snön smälte från taket och droppade ner. Myysigt. Sen somnade jag om och till slut ville lilla korven in. Då låg jag kvar ännu ett tag och tittade på Ellen. Mysigaste morgonen.

När jag hoppade in i duschen gjorde jag allt man kan göra i en dusch. Tog runt 50 minuter men känns skönt i efterhand. Ska måla lite naglar sen så är min spadag avklarad haha. Vill dock ta en promenix innan det blir mörkt för att få lite ljus på mig.

Javisst, drar iväg en sväng till centrumet med mamma och leta lite nagellack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0