Sun is shining

Igår natt ville jag helt enkelt ta livet av mig. Hade ju taggat och allting för att "vakna upp frisk", istället sov jag kanske 3 timmar utspritt på 10. Första gången jag tänkt på riktigt att nu vill jag inte leva mer. Men jag klarade mig genom natten och är starkare än nånsin! Mjae. Fick sova inatt i alla fall, tack och lov, det gjorde jag som en stock i 10 timmar. Så liite bättre mår jag.

Tog mig en apelsin till frukost. Imorrn, då kommer jag vakna upp frisk. Jag bara känner det. *Tar i trä*

På lagkvällen blev det ett jävla ståhej så jag lovar att jag fick lite feber där under en timme. Men det var mysigt, roligt och trevligt och allt som det alltid är med tjejerna. Hatar dock att Anna vann. Avslutades med roadtrip till Nynäs och när jag kom hem slängde jag mig i sängen.

Hatar livet när jag förkyld, men solen är framme och det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0