Långt inlägg

Nu får det fan räcka. Överallt ser jag våfflor. På varenda affisch som hänger på bussen, t-banan, tåget, i min kärastes port och ja nu på internet också. Våfflor, våfflor och återigen en våffla. Jag orkar inte. Blir ju sugen som fan och jag ska ju vara nyttig såhär innan DM. Hel-vette. Måndag efter DM-helgen ska det banne mig gräddas lite våfflor. Våfflor. Så.

Begav mig alltså till min käraste igår och då han bara har dom absolut sämsta kanalerna så får man även dom sämsta programmen. Har fått se på Saltön flera gånger som nog verkar populärt ändå? Och sedan kom Bubblan. Ett nytt program som ändå blev relativt kul. Man låser in tre kändisar i en vecka i nåt hus utan sina mobiler och utan massa tv och datorer. Sen kommer dom tillbaka och ska gissa vad som hänt nu under veckan dom varit i "Big brother huset". Rooligt.

Idag var i alla fall jag och käraste i hans centrum då han skulle köpa lite nödvändigheter. Ett av dom var ett par leggings till mig, sött vaaaa. OCH så såg vi även Magnus Betnér på Apoteket. Ville försöka se vad han köpte (usch) men han väntade mest på någon tjej.


Här är en sämst bild på leggingsen, visst är dom uppiggande. Kul btw att nyttigt levande och deff syns......



Kommentarer
Postat av: Linnea

var har du köpt tightsen?:)

2010-03-28 @ 23:18:43
URL: http://linnearen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0