Why is a raven like a desk?

Alltså, jag har ju inte vetat så mycket om Alice i underlandet, men det var ändå en trevlig film med söta djur och så var den väldigt rolig stundvis. Johnny Depp var skitsnygg som en galen hattmakare och lika duktig som fin. Satt i solen på Djurgården också innan det men det blåste jävligt kallt. Men värt det ändå! Så det var en mysig dag overall med lite utomhus, käk och bio. 

Annars har jag bara legat och kurerat mig med C-vitaminbrus och apelsiner (okej, godis med). Idag är det träning och... OCH!? SOLSIDAN! 

Titta vilken rolig banan (eller ska jag säga bananer?) som Viktor hade köpt. Alltså 2in1 banan. Coolt.

 

Kommentarer
Postat av: Lejla

Svar: Jag har panik mindy :O:/ big time.

Haha ruuliga bananer!! :D Kärleksbananer :D

2010-03-13 @ 00:20:29
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0