You're hot then you're cold

Alltså vilken hemsk dag det här har varit egentlligen. På inspelningen frös man ju minst sagt ihjäl. Tänk er att stå ute i 3 timmar, och sedan ska ni köra lite i dräkterna i nån minusgrad. Hemskt. Var lite som att bada i en isvak, fast det har jag ju inte gjort. Men man var ju jävligt snabb att dra på och av sig alla kläder plus en halsduk och jacka också. För att inte drabbas av hypotermi (eller vad det nu kallas) tog vi en måltid på Max innan hemgång. Och här sitter jag nu, ont i skallen av alla tofsar som bärts på senaste plus att jag inte hade någon mössa och fryser lite längst in i benmärgen fortfarande. Herrejösses. Skönt att chilla med en kopp söderte då. Ska nog sova rätt tidigt också, blev lite sömnig av allt kallt-varmt-kallt-varmt.

Appropå ingenting, nån som har ett jobb att erbjuda mig? Ja, jag vill fortfarande ha ett.

Lite tråkigt med inga bilder för tillfället. Ni får stå ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0