Babbel bara

Budgeten tillät. Det var hur skönt som helst att somna i solariet, var skitlänge sen man gjorde det. Innan hann jag dessutom kolla lite serier och dammsuga rummet. Den ni.

Käkar lite middag nu och ska snart lyssna på vem som åker ur Idol. Sen tror jag bestämt att jag ska bege mig uppåt till sängs.

Snäll som min mans mamma är så skickade hon ett sms och informerade mig om när han kommer att landa eftersom hon tyckte det var viktigt för mig att veta det till skillnad från käraste. Oturligt nog så jobbar ju jag då och sen har jag träning (tagg, btw!) men sen sååå javisst. Inte lätt att vara mig alltid.





Godnatt för idag. Känner att jag ändå babblar om mitt tråkiga liv nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0