Bikini!

Räätt fin dag idag med. Mer varm än solig, och då är det inte lika okej att vara varmt. Eller, det där tar jag nog tillbaka... Sprang ett ärende sådär vid lunch och sen hängde i centrum med mina fina chicas. Jag köpte en bikini till och med! Har inte hänt sedan 2008 ungefär, den svarta underdelen jag köpte förra året räknas ju inte. Så att det är ju rätt kul. Känner för att schteka lite på beachen nu men är ju ett tag tills dess. Ska ju dessutom jobba hela sommaren så det får bli på Cypern sedan. Räääääätt jävla skönt det ska bli. En Londontrip ska jag hinna med också känner jag lite grann. Suomi/kryssning bockar jag ju av med älskade laget på EM. Bästa sommaren eller? Kanske. (Kan hända att jag ändrar mig sedan)

Sådär ser bikinin ut med matchande underdel. Hur fin till mitt blonda hår? Wihi.


Sen kände jag mig huur fin som helst i SM-smutsigt hår att jag tog en till bild till bloggen.


Kommentarer
Postat av: Lejla

Fiiiin bikini!!

2010-05-19 @ 23:31:39
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0