Gaga-bow

Japp, jag sov i koma tills det att klockan ringde. Dock i onödan men 10½ timme är mer än det jag sovit dom senaste dagarna sammanlagt nästan. Så jag kan inte påstå att jag inte är utvilad. Känns dock onödigt att sova för då känner jag ju inte min SM-guld känsla. Vaknade och började le på en gång. Satt på tåget och började le massor. Vi vann svenska mästerskapen igår, det är det enda jag vill tänka på just nu.

Vädret är soligt och varmt som fan så jag ska väl ta ut min hund snart och ta vara på det. Även fast jag redan varit på liten promenix tidigare idag. So, so happy.


I lördags hade jag lite Gaga-inspirerad uppsättning av min rosett när jag inte orkade ha toffs. Dock var det där lika jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0