Guldtjejerna!

Hejho. Tycker det är rätt sugit att börja klockan 7 på morgonen när det är vardagar. För då kan jag inte sova ut på dagen innan, alltså söndagar, för att jag ska somna i rimlig tid. Det sket jag lite i hela den här helgen, jag bara sov och sov, för när ska man annars få göra det egentligen? Är nog inte meningen att man ska vara pigg första dagen på veckan. Men det är nog lugnt tror jag, kan ju återkomma om det...

Slutade med att jag & Cleo drog iväg till min vän och hans vänner igår. Vi satt på altanen hela kvällen/natten och det var mysigt. Skulle kunna göra sånt hur länge som helst känner jag men det går ju inte alltid. Kom hem till Melissa som hade gjort äppelpaj, mumma! Drömde en konstig dröm om EM, allt var bara kaos. Och så är ju inte älskade laget alls. Konstigt det där.

Ska bli riktigt kul med EM-träning nu ikväll och träffa alla guldtjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0