Hope & glory, hope & fucking glory

Asså fett med stolt över mig själv. Jag har jobbat idag, dödspasset (eller, vad vet jag egentligen?). Solat och tränat efter det. Köpte lite pepsi och redbull innan för att orka mig igenom allt. Powernapade i solariet också, lite oplanerat men helvete vad skönt att vila fötterna och hjeernan. Det bästa tecknet inför SM kom idag när jag stod och jobbade. Värsta ruschen och allt. Helt plötsligt blir det helt folktomt, tyst så att man till och med hör musiken. Vad spelas? MÅNS - Hope & glory. Började tokle (konstigt det såg ut att skriva?) och längtade bara ännu mer till helgen. Kärlek i störst mängder alltså. Och nu är det lite chicamys inför helgen, imorrn beger vi oss till Uppsala för att inte komma hem förrän söndagkväll och fett nöjda. Kööööötta.


HALLÅ. Tecken-update. Lyssnade på Gaga på spotify, inte min playlist dåra, vi börjar prata om SM/träningen och vilken låt kommer då?! Rap das fucking armas. Sooooo Eagles-style. Nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0