I'm always gonna wanna blow your mind

Dagen slutade rätt bra också känner jag. Lite hårdträning sådär men det är skönt, förutom den onda knölen på min stackars vrist, gud vad du fått vara med om. Var ju planerat att träna mig trött men kroppen är ju tröttare än huvudet tyvärr. Tittat lite på Idol och ska väl snart upp och chilla i sängen tills jag somnar. Har faktiskt funkat senaste gångerna *tar i trä*.

Appropå inget. Lyssnade lite på Train förut, och nu är dom ju the shit igen med sitt nya album. Hey soul sister är jävligt skön och passar skitbra till sommaren, om det nu blir nån.

Min käraste ska komma hem nån gång i veckan. Det jobbiga är att jag inte vet när. Måste planera in och allt sånt men det verkar ju inte gå. Hatar att vara ovetandes. Ja, han får väl finna sig i att jag inte har han inplanerad lixom om jag inte kan få exakta tider. Det är ju faktiskt SM runt hörnet!

Nääää. Lite dusch nu va. Ska vara lite busig och inte tvätta håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0