På håret

Goddag. Idag ställde jag klockan på "tidigt". Så jag kan bli lite sömnig tills ikväll, jobbar ju early imorrn. Så kom jag ner när alla andra sover och hade inget att göra alls ju. So why går folk upp så tidigt annars? Hur som helst. Har sett på lite serier och senaste 90210. American Idol är färdigladdat och spännande som fan. Dom blir ju top 3 efter idag. Och vad som helst kan ju hända, ni har väl inte glömt att självaste Chris Daughtry bara kom fyra i sin säsong. Helt sjukt.

Just nu sitter Nilda och blir färgad i håret, tänka sig om jag skulle färga mig brunhårig. Eh, hur jävla ovant vore det inte? Lovar att ingen färg skulle fästa ändå på mitt vita, känns det som. Nej men förhoppningsvis blir det lite färgning ikväll om Melissa orkar. Vilken färg tror ni? Hö hö.

Har redan sagt det förut att om jag skulle se ut som nedan om jag var mörkhårig så är det ju ett lätt beslut. Fast det funkar inte riktigt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0